KaKinky

Poznatky z dovolené v ČR

27.09.2014 10:22
Zdarec,   tak jsme opět v Austrálii. Skončilo nám v Česku léto, začalo nám v Perthu jaro. Rozdíl nepatrný. Dlouhých deset týdnů v rodné zemi bylo jaksi málo. Připadám si jako bych nikde nebyl. Ze začátku to vypadalo, že máme na vše čas, ale čím víc se čas krátil, tím víc jsme toho chtěli...

A zase na dovolenou...

22.06.2014 15:13
V březnu nás čekalo stěhování. Během dovolené na Fiji nám napsali z realitky, že se můžeme odstěhovat dříve, než nám vyprší smlouva. O to jsme je před dovolenou žádali a k naší radosti nám bylo vyhověno. Chtěli jsme se co nejdříve odstěhovat, protože jsme platili zbytečně...

Melbourne

09.04.2014 12:11
Do Melbourne jsme přiletěli v devět večer. Vzali jsme si taxíka a jeli do 40km vzdáleného centra, kde jsme měli na týden pronajatý apartmán. Asi v deset jsme se ubytovali, a ikdyž jsme byli hladoví, svalili jsme se do postele a usnuli. Na druhý den ráno jsme se vypravili na snídani do...

Fiji time

27.02.2014 08:56
Protože byl celý ten proces s vízy náročný, tak jsme chtěli zrelaxovat. Vzali jsme si tedy dovolenou na 3 týdny s tím, že jsme nevěděli, kde si odpočineme. Věděli jsme jen, že se chceme podívat na týden do Melbourne. Zbývalo nám tedy naplánovat další 2 týdny. Přemýšleli jsme o cestování po...

21.LEDEN 2014

25.02.2014 21:12
21. leden 2014 se nám vryl do paměti a zůstane tam napořád. Je to den, kdy jsme téměř po čtyřech letech života v Austrálii dosáhli mety, o kterou jsme usilovali – Permanent Residency. Dostali jsme povolení k trvalému pobytu a hodně věcí se tím pro nás mění. Nejen to, že už nemusíme...

Odjezd z Hanoje

08.10.2013 16:46
Do Hanoje jsme přijeli asi v pět ráno a na nádraží už na nás čekal pracovník hotelu, kde jsme byli ubytovaní na poslední noc v Hanoji. Na hotelu nám bylo paní hoteliérovou sděleno, že dostaneme pokoj až v devět, ale po krátké divadelní scénce nám ho dali hned. To je taková vietnamská...

Vietnamští Umělci

07.10.2013 16:48
Nikdy bych neřekl, že ve Vietnamu je tolik umělců. To co jsme viděli na silnicích, je opravdu umění.  Pravidla tady neexistují. Vlastně existují, ale jsou nepsaná. Všichni pořád troubí, míjí se (nekecám) o milimetry a co je zajímavé, nikdo se nerozčiluje. Nehod jsme viděli jen pár a nijak...

Sapa

07.05.2013 10:23
  Ve spícím kupé pro 4 jedeme s mladým vietnamským párem. Kolem jedenácté zhasínám světla a zkoušíme spát. I když s přestávkami, něco málo jsme naspali. Po páté ranní už nám průvodčí bouchá obuškem na dveře a křičí Lao Caiiiii! Vzpomněl jsem si v tu chvíli na vojnu, kdy nám ve...

Hanoi + Halong Bay

07.05.2013 10:22
  Hned po příletu na vás dýchne nejen horko a vlhký vzduch ale hlavně komunismus. Od starých chladných letištních budov, až po zamračené přísné letištní úředníky. Aby nás pustili na vietnamskou půdu, museli jsme si koupit víza. První jsme si na internetu koupili něco jako zvací dopis, který...

Dovolená

07.05.2013 10:20
  Na začátku března jsme si vzali 4 týdenní dovolenou. První týden jsme jeli s Deanem a dalšími přáteli podpořit do Albany místního adepta ve volbách za Liberály. Celostátně Liberálové volby vyhráli, ale adept v Albany ve svém okrsku nezvítězil, takže naše mise byla neúspěšná....